Evidenta populatiei » Anunturi | Primaria Municipiului Cluj-Napoca 
Azi 17.08.2017 Anunt colectiv privind emiterea unor acte administrative fiscale Curs valutar : € = 4.5816 , $ = 3.9104


Evidenta populatiei » Anunturi

ANUNT

6 decembrie 2016

Primaria municipiului Cluj-Napoca, Directia de Evidenta a persoanelor invita cetatenii domiciliati in municipiu si in celelalte unitati administrativ teritoriale, arondate pe linie de evidenta a persoanelor la municipiul Cluj-Napoca, ale caror acte de identitate au expirat sau sunt in prag de expirare, sa se prezinte pe str. Motilor nr.5, la sediul Directiei pentru preschimbarea lor.
     Cu ocazia alegerilor parlamentare din anul curent structura de evidenta a persoanelor asigura program cu publicul , după cum urmeaza:
sambata-10.12.2016- intre orele 8.00-16.00;
duminica-11.12.2016-între orele 7.00-21.00.

24 octombrie 2016

 

 Primaria municipiului Cluj-Napoca aminteste cetatenilor romani cu drept de vot, care si-au stabilit resedinta in municipiul Cluj-Napoca si doresc sa-si exercite dreptul de vot la alegerile parlamentare din data de 11.12.2016 in municipiul Cluj-Napoca,  sa solicite inscrierea in Registrul electoral cu adresa de resedinta.

      Solicitarea are ca temei legal art 42 alin.(1) din Legea nr 208/2015, modificata  si consta in completarea unei cereri tip- modelul cererii tip se gaseste  pe site-ul institutiei la sectiunea  „Evidenta populatiei”, subsectiunile Evidenta populatiei- cereri tip- la care se anexeaza o copie a actului de identitatea si a dovezii de resedinta; toate acestea se depun la Directia de Evidenta a persoanelor, situata pe Calea Motilor nr.5- Cluj-Napoca cam. 10, sau pot fi transmise prin posta pe adresa anterior mentionata.

    Termenul limita pentru depunerea cererii este data de 27.10.2016.

 

ANUNT

24 octombrie 2016

 

Primaria municipiului Cluj-Napoca, Direcţia de Evidenta a Persoanelor, invita cetaţenii domiciliaţi in municipiu şi in celelalte unitati administrativ teritoriale arondate pe linie de evidenţa  a persoanelor  la  municipiul Cluj-Napoca,ale caror acte de identitate au expirat sau sunt in prag de expirare, sa se prezinte pe str. Motilor nr.5, la sediul Directiei pentru preschimbarea lor.Actele necesare pot fi accesate pe site-ul www.primariaclujnapoca.ro, secţiunea Evidenţa populaţiei 

 
ANUNT
 
12 aprilie 2016
 

Primaria municipiului Cluj-Napoca invita cetatenii Uniunii Europene care au domiciliul sau resedinta in municipiul Cluj-Napoca si nu se afla in evidentele formatiunii teritoriale a Inspectoratului General pentru Imigrari si doresc sa-si exercite dreptul de vot la alegerile locale din data de 05.06.2016 in municipiul Cluj-Napoca, sa solicite inscrierea in listele electorale complementare.

Inscrierea se face pe baza unui document care le atesta identitatea si a unui document care atesta adresa la care locuiesc.

Cererile se depun la Directia de Evidenta a Persoanelor Cluj-Napoca, situata pe Calea Motilor nr.5, cam. 10 sau pot fi transmise prin posta pe adresa anterior mentionata.

In ziua votarii, presedintele biroului electoral al sectiei de votare va inscrie in lista suplimentara Cetatenii Uniunii Europene omisi din copia de pe lista electorala complementara care se prezinta la vot si fac dovada ca au domiciliul sau resedinta in raza teritoriala a sectiei de votare respective.

 

 

 
29 martie 2016

Primaria municipiului Cluj-Napoca, in colaborare cu Filiala Nord-Vest a Autoritatii Electorale Permanente recruteaza personal pentru constituirea Corpului expertilor electorali- prin Corpul expertilor electorali intelegandu-se evidenta permanenta a persoanelor care pot deveni presedinti ai birourilor electorale ale sectiilor de votare din tara si strainatate sau loctiitori ai acestora.

Detaliile privitoare la conditiile ce trebuie indeplinite, procedura de inscriere, cererile tip si alte informatii pot fi aflate de pe site-ul www.roaep.ro,sectiunea „Corpul expertilor electorali” sau la Primaria muninicipiului Cluj-Napoca, Directia de Evidenta a persoanelor, Calea Motilor nr.5, camera10, tel.0264/591571, respectiv la Filiala Nord-Vest a Autoritatii Electoarale Permanente, B-dul 21 Decembrie 1989 nr.58, cam 58, telefon 0264-480.887.

Cererile se depun in termenul legal- cel mai tarziu cu 45 de zile inaintea desfasurarii alegerilor, termen limita 21.04.2016- la Primaria municipiului Cluj-Napoca, Directia de Evidenta a Persoanelor, Calea Motilor nr.5, cam.10, respectiv la Filiala Nord-Vest a Autoritatii Electorale Permanente, B-dul 21 Decembrie 1989 nr.58, cam 58.

Rugam pe cei interesati sa depuna cererile de inscriere in cel mai scurt timp posibil.

 

24 martie 2016

Primaria municipiului Cluj-Napoca invita cetatenii romani cu drept de vot, care si-au stabilit sau isi vor stabili pana in data de 21 aprilie a.c. resedinta in municipiul Cluj-Napoca si doresc sa-si exercite dreptul de vot la alegerile locale din data de 05.06.2016 in municipiul Cluj-Napoca, sa solicite inscrierea in Registrul electoral cu adresa de resedinta.

Solicitarea are ca temei legal art 3 alin.(3), respectiv art 18 din Legea nr.115/2015, pentru alegerea autoritatilor publice locale si consta in completarea unei cereri tip (modelul cererii tip se gaseste pe site-ul institutiei la sectiunea „Evidenta populatiei”, subsectiunile evidenta populatiei- cereri tip) la care se anexeaza o copie a actului de identitate si a dovezii de resedinta; toate acestea se depun la Directia de Evidenta a persoanelor, situata pe Calea Motilor nr.5- Cluj-Napoca, cam. 10,sau pot fi transmise prin posta pe adresa anterior mentionata.

Termenul limita pentru depunerea cererii este data de 21.04.2016.

 
ANUNT
9 februarie 2016


• Conform prevederilor O.U.G. nr.97/2005, privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, termenul de solutionare a cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este de pana la 30 de zile de la data inregistrarii cererii la serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor.

• In situatii deosebite, termenul poate fi prelungit cu cel mult 15 zile de catre seful serviciului public comunitar de evidenta a persoanelor.

Termenul efectiv de eliberare a actelor de identitate la nivelul Serviciului de Evidenta a persoanelor, din aparatul de specialiatate al primarului mun.Cluj-Napoca, este de 5 zile lucratoare.

•In cazul in care un cetatean se afla intr-o situatie deosebita ce poate justifica solicitarea eliberarii actului de identitate intr-un termen mai scurt de 5 zile lucratoare (ex. motive medicale, deplasare urgenta in alta localitate sau in alt stat, sustinerea unor concursuri de admitere sau examene, efectuarea unor operatiuni notariale/bancare/postale, etc), acesta se va adresa conducerii serviciului (sefului de serviciu), care va analiza, in baza documentelor prezentate si va dispune, dupa caz, masuri pentru solutionarea in timp util a cererii acestuia. (extras din Indrumarea nr. 22 din 17.12.2015 a Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date Bucuresti).
 
 


ANUNT
9 februarie 2016


Primaria mun Cluj-Napoca, Direcţia de Evidenţa a persoanelor, invita cetaţenii domiciliaţi in municipiu şi in celelalte unitaţi administrativ teritoriale, arondate pe linie de evidenţa  a persoanelor  la  mun. Cluj-Napoca,ale caror acte de identitate au expirat sau sunt in prag de expirare, sa se prezinte pe str. MOŢILOR nr.5, la sediul direcţiei pentru preschimbarea lor.

 
English Magyar Deutsch Français

Plati online Concurs Foto Ajutoare de incalzire Tineri cercetatori Ajutoare de stat si minimis Stare civila Voluntariat Live webcam
 
Bine aţi venit în Cluj-Napoca