Comunicate-informatii-utilitare | Primaria Municipiului Cluj-Napoca 
Azi 12.12.2017Curs valutar : € = 4.6332 , $ = 3.9274

inapoiPrinteaza

Comunicat de presa

(6 octombrie 2017)

 

Ref: Acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei

 

Primaria Cluj-Napoca anunta distribuirea cererilor pentru acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei incepand cu data de 09 octombrie 2017, precum si preluarea acestora incepand cu data de 16 octombrie 2017.

Ajutorul de incalzire se acorda persoanelor cu domiciliul sau resedinta valabila in Cluj-Napoca in perioada sezonului rece (noiembrie 2017 – martie 2018), pe baza cererii si declaratiei pe propria raspundere, insotita de actele necesare.

In stabilirea venitului net mediu lunar pe membru de familie si, dupa caz, al persoanei singure, se iau in calcul toate veniturile realizate de membrii acesteia in luna anterioara depunerii cererii.

Plafoanele sunt : 1082 lei pentru persoanele singure beneficiare de incalzire de la RAT; 786 lei/pers. pentru familiile sau persoanele care se gospodaresc impreuna beneficiare de incalzire de la RAT ; 615 lei/pers. pentru persoanele singure, familiile sau persoanele care se gospodaresc impreuna si folosesc pentru incalzirea locuintei gaze naturale, energie electrica sau combustibili solizi.

*Acordarea ajutoarelor din bugetul local este conditionata de plata impozitelor locale

Formularele pot fi ridicate de la Centrul de informare pentru cetateni, primariile de cartier (Manaștur – str. I. Meșter nr. 10; Maraști – str. Fabricii nr. 4; Iris – Liebcknecht nr. 7-8; Someșeni – str. T. Vuia nr. 41; Grigorescu – str. Al. Vlahuta nr. 47-48; Zorilor – str. Pasteur nr. 60; Gheorgheni – Aleea Baișoara nr. 4A) sau sediul RAT Cluj și se depun dupa urmatorul program:

Centrul de Informare pt. Cetateni

Primariile de cartier

Piata Unirii nr. 1, cam 15, ghiseul 2

  • luni – miercuri 08.30 – 16.30

luni – miercuri 08.00 – 16.00

Zilnic intre orele

08.30– 16.30

  • joi 08.30 – 18.30

joi 08.00 – 17.30

  • vineri 08.30 – 16.00

vineri 08.00 – 14.30

 

Solicitantii de ajutor de incalzire pentru energie termica sunt rugati sa depuna cererile la administratorul imobilului care le va centraliza și le va depune insotite de un borderou centralizator.

Stabilirea dreptului de acordare se face o singura data, pe intreaga perioada a sezonului rece, incepand cu luna depunerii cererii, pentru cei care au depus documentele pana la data de 20 a lunii respective, iar pentru cei care au depus documentele dupa data de 20 a lunii curente, incepand cu luna urmatoare. in concret, cererile inregistrate pana in data de 20 noiembrie 2017, dupa verificare și procesare, vor intra in plata cu luna noiembrie. Cererile inregistrate din data de 21 noiembrie pana in data de 20 decembrie 2017, dupa verificare și procesare, vor intra in plata cu luna decembrie.

Orice modificare privind numarul de membri sau venitul realizat se comunica printr-o noua cerere care va avea atașate actele care justifica solicitarea de modificare.

 

 

Informatiile privind criteriile de eligibilitate, actele necesare, plafoanele maxime de venit și cuantumul ajutorului, termene și proceduri, impreuna cu lista bunurilor, a caror detinere conduce la neacordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei, se gasesc pe paginile de internet www.primariaclujnapoca.ro (Primaria Cluj-Napoca) și www.dasmclujnapoca.ro (Directia de Asistenta Sociala și Medicala) sau pot fi solicitate de la adresa de e-mail incalzire2013cjn@gmail.com.

 


 
English Magyar Deutsch Français

Plati online Concurs Foto Ajutoare de incalzire Tineri cercetatori Ajutoare de stat si minimis Stare civila Voluntariat Live webcam
 
Bine aţi venit în Cluj-Napoca