Comunicate | Primaria Municipiului Cluj-Napoca 
Azi 19.09.2014Cluj-Napoca, in topul oraselor turistice din Romania Restrictii de circulatie in perioada 19 – 22 septembrie 2014 Anunt privind data limita pentru demontarea circuitelor si echipamentelor de telecomunicatii (telefonie,CATV, transmisii date si fibra optica) montate pe stalpii din patrimoniu SC ELECTRICA SA si pozarea acestora in subteran Anunt privind data limita pentru demontarea circuitelor si echipamentelor de telecomunicatii montate pe stalpii din patrimoniu  COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ-NAPOCA S.A. si pozarea acestora in subteran. Anunt colectiv privind emiterea unor acte administrative fiscale Curs valutar : € = 4.4027 , $ = 3.4182

inapoiPrinteaza

 

“SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU SERVICII ONLINE OFERITE IN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA“

 
Cluj-Napoca, 28.06.2012
 
Municipiul Cluj-Napoca, cu sediul in str. Motilor nr. 3, judetul Cluj a derulat, incepand cu data de 28.03.2011, proiectul “Sistem informatic integrat pentru servicii online oferite in Municipiul Cluj-Napoca“, cofinantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala din Programul Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice”, Axa Prioritara 3 - “Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public”, Operatiunea 1 - "Sustinerea implementarii de solutii de e-guvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar", in baza contractului de finantare nr. 295/321/25.03.2011 incheiat cu Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale - Organismul Intermediar pentru Promovarea Societatii Informationale.
 
Valoarea totala a proiectului este de 6.896.012,00 lei, din care asistenta financiara nerambursabila reprezinta 5.450.074,00 lei. Din valoarea asistentei financiare nerambursabile, 4.448.350,40 lei sunt din FEDR (Fondul European de Dezvoltare Regionala), iar 1.001.723,60 lei sunt finantare de la bugetul national. Cofinantarea din partea Primariei Municipiului Cluj-Napoca a fost de 2% din valoarea totala eligibila a proiectului.
 
Proiectul s-a implementat in Municipiul Cluj-Napoca, in cadrul Primariei Municipiului Cluj-Napoca, pe o durata de 15 luni, respectiv in perioada 28.03.2012 – 28.06.2012.
 
Obiectivul proiectului il constituie  cresterea eficientei serviciilor administrative electronice oferite de Primaria Cluj-Napoca catre cetațenii Municipiului Cluj-Napoca.
 
In cadrul proiectului “Sistem informatic integrat pentru servicii online oferite in Municipiul Cluj-Napoca“ s-au implementat urmatoarele 7 servicii electronice:
1.    Autorizatie amplasare panouri publicitare si bannere
2.    Autorizatie organizare manifestatii/evenimente publice
3.    Serviciul parcari - depunere online
4.    Sesizare caini comunitari
5.    Sesizare cersetori
6.    Masini abandonate
7.    Sesizare rampa clandestina.
 
Sistemul de Servicii Online este pus la dispozitia cetateanului pe site-ul Primariei Municipiului Cluj-Napoca (http://www.primariaclujnapoca.ro; la sectiunea: Servicii Online) si poate fi folosit de orice persoana. Aceasta trebuie sa fie inregistrata ca utilizator in sistem pe baza unei cereri depuse la Centrul de Informare pentru Cetateni.
 
Detalii suplimentare puteti obtine de la:
Nume persoana contact : Szabó Tamás
Functie: Asistent manager proiect
Tel. 0264-596030/4637, Fax: 0264-334400, e-mail: dezvoltare@primariaclujnapoca.ro
 
Comunicat de presa privind finalizarea proiectului Sistem informatic integrat pentru servicii online oferite in municipiul Cluj-Napoca

 
English Magyar Deutsch Français

Plati online Stare civila Concurs Orasul Reciclarii Live webcam
 
Bine aţi venit în Cluj-Napoca